Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Sommarklänningar!

Av Milla - 21 januari 2012 15:49

Såg att 12 stycken hade hunnit vara inne på min alldeles nystartade blogg!
Hoppas att ni tänker stanna!  =)

Nu är det snart dags att äta,  eller dricka heter det, Jag är hungrig, Men den känslan va mycket värre igår, Igår tyckte jag riktigt synd om mig själv! Jag va bitter för att jag va hungrig!
Men idag känns livet ljusare!  Jag har annat att tänka på så då har det känns lättare!  

Nu trallar sareks nya skiva ur högtalarna, Ger lite sommar känsla!  

Till sommarn kommer jag att vara mycket mindre! Ååh, Jag har redan vart inne och kollat på google efter  sommarklänningar,  hittade ingen direkt favorit, men visst finns det många söta klänningar!

Nää, Nu svamlar jag bara! Beror på blodsockret, Haha!

Ha en bra kväll, Kanske kommer jag in en sväng till!  =)
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 mars 2012 18:20

Idag var jag på återbesök på St Görans! Ett besök som likväl hade kunnat tagits på telefon, men nu är det gjort! =)Jag vägde mig! Totalt har jag tappat 27 kilo!Jag har tappat 22,5 kilo sedan flytstarten 12 januari! =) Jag väger numera 113 kilo! =...

Av Milla - 15 mars 2012 20:12

Idag var sjukskrivningen över, Eller egentligen igår man chefen tyckte att jag kunde börja med en ledig dag! =) Jag började dagen med frukost! Tog en rask promenad till Slagsta halv 7! =) Va kul att se allas miner när jag kom in i rummet! Alla hade f...

Av Milla - 12 mars 2012 20:54

Vilken fantastisk dag vi har haft jag och min grabb! Den började grinit från bådas håll men när jag beslöt mig för att gå ut i lekparken var tjurandet slut! Vi njöt av solens strålar från elva på förmiddagen till 15.30 på eftermiddagen! Med en liten ...

Av Milla - 12 mars 2012 08:44

Jag skulle vilje ge en viktrapport idag men jag kan inte! Min våg visar olika varje gång jag ställer mig där! Jag tog mina hantlar som väger ett kilo var, men det fattade inte vågen! Jävla skräp! Så jag måste sticka till vårdcentralen och väga mig......

Av Milla - 11 mars 2012 09:56

Imorse fick jag sova ut till klockan sju! Och ja, det var sovmorgon, Dennis vaknade före fem! Jag kände mig utvilad när jag vaknade! Pigg och glad! Hela familjen låg inne i sovrummet och hade lite mysmorgon när jag hade vaknat! Sen klev vi upp och kä...

Presentation

Lämna gärna ett fotavtryck när du varit här!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Skapa flashcards