Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Stor suck!

Av Milla - 23 januari 2012 16:37

Vare sig det är normalt eller  vanligt att inget händer, om det är förkylningen som gjorde skillnaden eller om det var mensen eller båda två.... Så är jag sur som en citron!
Såå besviken! Det är så mycket som står på spel och jag kan inte förlora.

Jag hoppas med hela mitt hjärta att detta var en tillfällighet och att det till nästa vecka ordnar till sig!!  FAN!! Säger jag rätt ut!!
Det finns 7 tusen olika anledningar till att inte deppa, men jag säger bara sanningen detta känns förbannat tråkigt!!

200 gram hade lämnat min feta kropp.... Det är en bajskorv ungefär!  
Denna vägningen skulle det ju ha hamnat under 130.... Suck! =(


Fuck it....

 
 
Ingen bild

Boffebus

23 januari 2012 17:03

Det är bara att kämpa på. Jag vet att du kommer lyckas för du ger aldrig upp när det väl gäller. Se inte detta som ett nederlag, kämpa vidare istället. För jag tror på dig.

Milla

23 januari 2012 17:05

Tack Älskling! Jag vet att du vill väl, det värmer!

 
Ingen bild

Mia

23 januari 2012 17:04

Gumman! Tror du inte på allvar att det är pga mensen?? Jag vet ( har kollat vid olika tillfällen under många år) att jag ökar i vattenmängd veckan innan och i 4 dagar under mens, 2 kilo!! ALLTID!!!
Hur som helst....DU kommer vidare!! Har en annan väninna som har gjort exakt samma sak som du, hon ska nu pereras den 6 februari och hon säger att det var PISS att dricka dessa drycker och ständigt tänka på mat, men siktet sviktade ALDRIG för henne!! Och du är lika tuff, det vet du, Vinnarskallen Milla!! <3

Milla

23 januari 2012 17:08

Joo, Det har säkert mä dä att göra, Men jag tycker ändå att det suger apballe!
Jaja! I sånna fall blir resultatet guld nästa gång jag väger mig!
Man får vara glad för smulan...!

Tack för ditt stöd!

 
Ingen bild

Lena

23 januari 2012 17:24

Jag tror mä på dig, sjukdom kan man inte styra över, men tvinget i sig själ går att knuffa på... Lycka till å spark där bak.. Kramenom.. <3<3<3

Milla

23 januari 2012 18:08

Jag ba kör! Blicken framåt och huvudet högt! =)

 
Ingen bild

Mia

23 januari 2012 23:54

Hahahha, du är så jävla härlig, faaaan va tv4 kan känna sig blåsta på en cool o genom ärlig tjej...kan riktigt se dig framför mig där du besviken o citron sur gastar om "att det suger Apballe" !! Men som du säger själv, nästa gång du väger o mäter dig så ger det medall säkerhet GULD!! ;-P Kram Tuffing

Milla

24 januari 2012 05:55

Jaa det kan dom!! Som jag sa, det är deras förlust! =)

Kraamen om!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 mars 2012 18:20

Idag var jag på återbesök på St Görans! Ett besök som likväl hade kunnat tagits på telefon, men nu är det gjort! =)Jag vägde mig! Totalt har jag tappat 27 kilo!Jag har tappat 22,5 kilo sedan flytstarten 12 januari! =) Jag väger numera 113 kilo! =...

Av Milla - 15 mars 2012 20:12

Idag var sjukskrivningen över, Eller egentligen igår man chefen tyckte att jag kunde börja med en ledig dag! =) Jag började dagen med frukost! Tog en rask promenad till Slagsta halv 7! =) Va kul att se allas miner när jag kom in i rummet! Alla hade f...

Av Milla - 12 mars 2012 20:54

Vilken fantastisk dag vi har haft jag och min grabb! Den började grinit från bådas håll men när jag beslöt mig för att gå ut i lekparken var tjurandet slut! Vi njöt av solens strålar från elva på förmiddagen till 15.30 på eftermiddagen! Med en liten ...

Av Milla - 12 mars 2012 08:44

Jag skulle vilje ge en viktrapport idag men jag kan inte! Min våg visar olika varje gång jag ställer mig där! Jag tog mina hantlar som väger ett kilo var, men det fattade inte vågen! Jävla skräp! Så jag måste sticka till vårdcentralen och väga mig......

Av Milla - 11 mars 2012 09:56

Imorse fick jag sova ut till klockan sju! Och ja, det var sovmorgon, Dennis vaknade före fem! Jag kände mig utvilad när jag vaknade! Pigg och glad! Hela familjen låg inne i sovrummet och hade lite mysmorgon när jag hade vaknat! Sen klev vi upp och kä...

Presentation

Lämna gärna ett fotavtryck när du varit här!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Skapa flashcards