Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Milla - 28 januari 2012 19:33

Nu är även denna dagen slut, snart ny vecka mä nya möjligheter! Valde att blogga lite medan Kristofer badar!

Jag och Dennis tog en timmes promenad idag! Han sov och jag höll på att gå vilse! Jag tänkte han kunde få sova i friska luften med tanke på nattens händelse!


Jag vaknade upp mä ett ryck, kastade mig upp ur sängen, Dennis kunde knappt andas!

Kristofer ställde sig i balkongdörrsöppningen så Dennis fick andas in frisk luft, det hjälpte inte så det slutade mä att vi fick åka in till Lunds lassaret för två inahalationer!

Nu är det konstaterat att det är falsk krupp han har! Det gör att jag kan slappna av lättare nästa gång, då jag vet att det är ofarligt! Men när det gäller andningen så blir det lätt panik ändå! Men jag tyckte vi båda höll oss skapligt lugna!


På tal om att gå vilse i Skåne! Jag trodde furulund va så litet att det inte skulle vara några som helst problem att vika av här och där och ändå hitta tillbaka till start destinationen! Jag frågade på vägen hur jag skulle komma tillbaka till furulund och de skrattade och sa, du är i furulund... Men de förklarade hur man kom tillbaka till Trädgårdsgatan så jag kunde hitta hem!


Vi har det jättebra på vår lilla minisemester, saknar dock att kunna äta! Jag blir tokig på mig själv stundom!

Men ja tycker att jag klarar det hyffsat... Rädslan för vågens resultat lyser mä sin närvaro! Jag känner inte att jag har gått ner något jag känner mig fet och pluffsig, mensen håller i sig vilket i sig gör mig orolig! Har haft den i över två veckor nu... Men på måndag är det vägning vare sig jag vill eller inte! Då ska ju dietisten från St Görans ringa mig för att fråga mig hur det går och dokumentera vikten!

Jag frågade om jag kunde slippa åka till Sthlm för vägning och det gick bra!


Nu ska vi kolla på film! Ha en bra kväll!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Lämna gärna ett fotavtryck när du varit här!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Skapa flashcards