Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Milla - 2 februari 2012 20:02

Sitter i min OnePiece och njuter efter badet! Väntar på att klockan ska bli nio så biggest loser börjar! 
Jag gillar det programmet, det ger mig motivation och inpiration!
Synd bara att det går så sent, Haha! Jag börjar bli gammal, jag blir trött före 20 nu för tiden! 


Imorgon är det jobb igen. Jag promenerar till och från jobbet, sen kan det hända att jag tar en promis till kvällen med, då har jag vunnit massor! 

Jag väljer att hoppa över vägningen på måndag, tror jag...
Jag kommer ändå väga mig på onsdag i Sthlm... Men får se, Nicke nyfiken i mig kanske inte kan hålla sig.... Haha!


Kom just på att jag får äta igen, det kommer att kittla dödsskönt i kistan!

Jag svamlar bara... Har inget viktigt att säga, ville bara skriva lite! 

Förkylningen vill fan inte ge med sig... Det stör mig... Börjar få tandvärk, det stör ännu mer....


Nää, jag ska inte uppehålla mina läsare nå mer.... Ha en bra kväll! =) 

Av Milla - 2 februari 2012 16:15

Jag gick upp tidigt imorse, tog en låång promend till TunaPark, Det tog 1 timma och tjugo minuter! Såå Jävla skönt!
Det var fint väder solen sken, dessvärre var det svinkallt så ingen värme på kinderna idag inte!

Men i år kommer jag får mycket färg om jag ska fortsätta promenera i denna mängden! Jag gillar det!

Det som var bäst med hela promenaden var mitt Stora fynd!!! 
Jag köpte ett par reebook skor i gortex och en addidas T-shirt som jag ska träna i sen, I storlek 38!! Haha! 
1400:- skulle det ha kostat. jag fick allt för 498:- Intersport hade visst bra priser idag!!  =)=)

Sen gick jag vidare in på TunaPark, frågade på triumf om de hade trosor med skjärt-inlägg med det hade dem inte!
Lindex och kappahl hade inte heller....
Jag är rädd att min skjärt ska försvinna helt efter op, jag menar  det är ju inte mycket till kärt nu, så det det kommer ju inte direkt bli bättre!

Sen tog jag en promenad till Gredby och drack vatten och åt lunch hos min mor!
Efter en och en halv timma körde hon mig till dagis och jag promenerade därifrån och hem!

När vi hade kommit hem dennis och jag så fick han lite banan, sen for vi ut i lekparken och åkte pulka! 
Första gången Dennis åkte pulka med mig, Faktiskt!
Men det har ju inte varit mycket till vinter heller! 
Men jag kan ju stolt säga att jag sprang upp och ner i backen och Dennis skrattade så han kiknade, både av att jag sprang och av att åka i backen! Haha!

Man får faktiskt energi av att göra av med energi!! Nööjd med dagen!


Ska diska sen tror jag bestämt att jag ska ta ett bad, nu har ju mensen gått hem till sig igen!! Häärligt!!

Ses senare, Haha!

 


Ovido - Quiz & Flashcards