Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Måste vi ligga mä varann?

Av Milla - 4 februari 2012 20:47

Känner att det var dags för ett inlägg till, med Melodifestilvalen i bakgrunden.... Jag är inte överförtjust i konceptet längre, Låtarna är inge bra och jag vet inte varför jag ens låter det vara på, det hör väl till på nå vis... =) 

Idag har känslorna varit som en berg och dal bana! Morgonen började bra, förmiddagen började irritationen ta över, det gick över i någon form av glädje och jag la mig för att kolla på film, snyftade när det var sorgsigt, men det gick över i trötthet, jag sov ett par timmar, tandvärken blev värre, sen kände jag att jag ville börja gråta för att få ur mig allt...

Och det gjorde jag! Min bästa sambo, kom fram och gav mig en otrolig björnkram och jag grät som en bebis. Det var så skönt!  Han säger även att jag är vacker när jag gråter, det är kärlek det!  

Egentligen vet jag inte varför jag ville gråta, jag antar att det är stressen i mitt liv just nu... Jag gömmer mig när jag mår dåligt, Jag döljer det på bästa sätt! Nu har jag en sambo som ser mig varje dag så det blir lättare att släppa på trycket lite oftare... Förut så svalde jag det mesta, ryckte på axlarna och lät bli att känna tills bägaren var överfylld!
Nu låter jag det pysa ut oftare. Dock inte tillräckligt ofta, jag låter det oftare bli irritation eller ilska! Men det är de första tecknen på att jag behöver pysa ut....


Min hjärtas man tände levande ljus i vardagsrummet så jag fick lite extra mys känsla till melodifestivalen, visserligen kollar jag inte längre men tanker var fin, och det är den som räknas!
Om jag inte hade Kristofer i allt detta vette fan om jag hade klarat det!! Han är ett otroligt stöd!! Han får stå ut med så jävla mycket, but still going strong!!
Utan tvekan min livs kärlek!! Den här mannen ska jag bli gammal med!   
Men måste vi ligga mä varann??


Nu ska jag pussa han lite i nacken! Sen ska jag välja en film under den skahan få den äran att klia mig på ryggen och borsta mitt hår! =)=)

Ha en bra kväll!! =)    

 
 
Ingen bild

Modern

4 februari 2012 22:04

Ja du har tur som har han. Och allt kommer att ordna sig och bli så bra så....det vet jag.
Jag kommer i morgon...å skämmer bort dig lite jag med...om du pallar med mig några timmar vill säga.

Älskar dig

Milla

5 februari 2012 08:48

Det orkar jag! Annars säger jag till! Haha!

Jag vaknade på rätt rida om sängen idag, Tror jag, Det hinner ju ändra sig fort! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 mars 2012 18:20

Idag var jag på återbesök på St Görans! Ett besök som likväl hade kunnat tagits på telefon, men nu är det gjort! =)Jag vägde mig! Totalt har jag tappat 27 kilo!Jag har tappat 22,5 kilo sedan flytstarten 12 januari! =) Jag väger numera 113 kilo! =...

Av Milla - 15 mars 2012 20:12

Idag var sjukskrivningen över, Eller egentligen igår man chefen tyckte att jag kunde börja med en ledig dag! =) Jag började dagen med frukost! Tog en rask promenad till Slagsta halv 7! =) Va kul att se allas miner när jag kom in i rummet! Alla hade f...

Av Milla - 12 mars 2012 20:54

Vilken fantastisk dag vi har haft jag och min grabb! Den började grinit från bådas håll men när jag beslöt mig för att gå ut i lekparken var tjurandet slut! Vi njöt av solens strålar från elva på förmiddagen till 15.30 på eftermiddagen! Med en liten ...

Av Milla - 12 mars 2012 08:44

Jag skulle vilje ge en viktrapport idag men jag kan inte! Min våg visar olika varje gång jag ställer mig där! Jag tog mina hantlar som väger ett kilo var, men det fattade inte vågen! Jävla skräp! Så jag måste sticka till vårdcentralen och väga mig......

Av Milla - 11 mars 2012 09:56

Imorse fick jag sova ut till klockan sju! Och ja, det var sovmorgon, Dennis vaknade före fem! Jag kände mig utvilad när jag vaknade! Pigg och glad! Hela familjen låg inne i sovrummet och hade lite mysmorgon när jag hade vaknat! Sen klev vi upp och kä...

Ovido - Quiz & Flashcards