Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Viktrapport! =)

Av Milla - 6 februari 2012 09:53

Imorse var jag iväg till vårdcentralen och vägde mig. Fan va kallt det var, Nu längtar jag till våren mer än någonsin, eller ja det är klartm När jag var gravid var jag beräknad till 19 mars, då längtade jag aningen mer! Haha! 
Han komm visserligen inte ens i närheten av våren, har kom 15 februari 2010! Då var det mer vinter och snö än jag någonsin sett! Kändes inte verkligt efter 11 dagar inlåst på prematuren! Surrialistiskt! =)
Det betyder i sin tur att Dennis får fira sin andra årsdag i livet utan sina föräldrar! Han får vara mä sin moster!
Kristofer kommer ju vara med mig på sjukhuset! Dennis lider inte av det, så det är ingen fara!
Vi kommer att fira honom senare, såklart ska han bli firad! =)=)


Snacka om tappad tråd.... Haha! Gjordet lite mä flit! 

Viktrapport:

 Vikt vid inskick av remiss: 140 kg

 Vikt före flyt: 135,5 kg

 Nuvarande vikt under flyt: 125,9 kg

Total minskning vid flyt: 9,6 kilo 


Total viktminskning: 
14,1 kg

Lyyyyycklig!! Bara 400 gram kvar till 8% minskning! Vilken var kravet för min operation!!
Jag som tyckte att 10 kilo på en månad lät mycket, Men tydligen inte!! =)=)


Ha en underbar dag!!!! =)=) 



 

 
 
Ingen bild

Rosan

6 februari 2012 10:50

Hej du har fint blogg. Jag också har gjort Opration och förminskat magsäcken,då gick bra med det. Jag var 95 kilo och idag är jag 63 kilo. Lycka till med Oprationen och håll tungerna.... Kolla gärna in i min blogg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 mars 2012 18:20

Idag var jag på återbesök på St Görans! Ett besök som likväl hade kunnat tagits på telefon, men nu är det gjort! =)Jag vägde mig! Totalt har jag tappat 27 kilo!Jag har tappat 22,5 kilo sedan flytstarten 12 januari! =) Jag väger numera 113 kilo! =...

Av Milla - 15 mars 2012 20:12

Idag var sjukskrivningen över, Eller egentligen igår man chefen tyckte att jag kunde börja med en ledig dag! =) Jag började dagen med frukost! Tog en rask promenad till Slagsta halv 7! =) Va kul att se allas miner när jag kom in i rummet! Alla hade f...

Av Milla - 12 mars 2012 20:54

Vilken fantastisk dag vi har haft jag och min grabb! Den började grinit från bådas håll men när jag beslöt mig för att gå ut i lekparken var tjurandet slut! Vi njöt av solens strålar från elva på förmiddagen till 15.30 på eftermiddagen! Med en liten ...

Av Milla - 12 mars 2012 08:44

Jag skulle vilje ge en viktrapport idag men jag kan inte! Min våg visar olika varje gång jag ställer mig där! Jag tog mina hantlar som väger ett kilo var, men det fattade inte vågen! Jävla skräp! Så jag måste sticka till vårdcentralen och väga mig......

Av Milla - 11 mars 2012 09:56

Imorse fick jag sova ut till klockan sju! Och ja, det var sovmorgon, Dennis vaknade före fem! Jag kände mig utvilad när jag vaknade! Pigg och glad! Hela familjen låg inne i sovrummet och hade lite mysmorgon när jag hade vaknat! Sen klev vi upp och kä...

Ovido - Quiz & Flashcards