Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Storpojke sängen! =)

Av Milla - 6 februari 2012 19:15

Ikväll har vi byggt ihop Dennis säng han ska få i födelsedagspresent! Jag bar delarna själv från källaren, Inte illa pinkat! Haha! Vi är super nöjda, Än har han inte kommit upp får se om han gör det.... Hoppas inte.... Det vore ju toppen, Speciellt eftersom Kristofer hela tiden har sagt nej till storpojke sängen, Det var nämnligen en julklapp! 
Men jag gav mig inte! Så jag bar upp allt själv! Och därför hoppas jag innerligt mest för Dennis skull men lite för min egen att jag jag fick rätt! Haha! 

Det blev i alla fall jätte fint! Vi ska sätta upp lite snygga plansher så blir det kanoners!
Vi har kvar hans bebis säng där inne, I fall att han nu inte skulle sova bra i nya sängen, det fjantet får stå för Kristofer, det tyckte jag var lite muppigt.... Haha!

Idag ska vi spela Kinect, perfekt träning när man inte kommer ut! Och svettig blir man!! Haha!

By the way, Dennis kom just upp, men la sig fort igen.... =(
Haha!


Ha en bra kväll! =) 

 
 
Ingen bild

Modern

6 februari 2012 19:59

Man får ha lite tålamod i början. Första nätterna brukar gå rätt bra...sen kommer en period som han kommit på att det går att komma upp om han vill. Eller som din Lillebror...som låg å ropade från sängen..."Mamma...mamma...mamma!" å när man svarade; "Va ä klockan?"..som att han fattade klockan...haha. Han hörde dig å äldsta syrran tjata på mig om det varje kväll...eftersom vi inte hade nån klocka i vardagsrummet.

Kul att du är på bättre humör...nu är det snart dags.

Ses på badis på torsdag. Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 mars 2012 18:20

Idag var jag på återbesök på St Görans! Ett besök som likväl hade kunnat tagits på telefon, men nu är det gjort! =)Jag vägde mig! Totalt har jag tappat 27 kilo!Jag har tappat 22,5 kilo sedan flytstarten 12 januari! =) Jag väger numera 113 kilo! =...

Av Milla - 15 mars 2012 20:12

Idag var sjukskrivningen över, Eller egentligen igår man chefen tyckte att jag kunde börja med en ledig dag! =) Jag började dagen med frukost! Tog en rask promenad till Slagsta halv 7! =) Va kul att se allas miner när jag kom in i rummet! Alla hade f...

Av Milla - 12 mars 2012 20:54

Vilken fantastisk dag vi har haft jag och min grabb! Den började grinit från bådas håll men när jag beslöt mig för att gå ut i lekparken var tjurandet slut! Vi njöt av solens strålar från elva på förmiddagen till 15.30 på eftermiddagen! Med en liten ...

Av Milla - 12 mars 2012 08:44

Jag skulle vilje ge en viktrapport idag men jag kan inte! Min våg visar olika varje gång jag ställer mig där! Jag tog mina hantlar som väger ett kilo var, men det fattade inte vågen! Jävla skräp! Så jag måste sticka till vårdcentralen och väga mig......

Av Milla - 11 mars 2012 09:56

Imorse fick jag sova ut till klockan sju! Och ja, det var sovmorgon, Dennis vaknade före fem! Jag kände mig utvilad när jag vaknade! Pigg och glad! Hela familjen låg inne i sovrummet och hade lite mysmorgon när jag hade vaknat! Sen klev vi upp och kä...

Skapa flashcards