Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Milla - 7 februari 2012 21:08

Tyckte att det var dags mä lite nya bilder! 


Jag tycker att det känns att jag har gått ner i vikt, Men ska sanningen fram så trodde jag inte att det skulle vara så stor skillnad på bild som det faktiskt är! =)
Ni vet ju hur det är med verklighetsuppfattningen.....

Klicka på bilden för att få den större!

Före:


 








Efter: Minus 9,6 kg
       



Blir alldeles till mig! Detta är bara början! Men det är såå roligt att jag själv kan se på bild att jag krymper! =) 

Av Milla - 7 februari 2012 19:02

Jag har gråtit ur mig lite med mamma i teluren ikväll.. Inget alvarligt denna gången heller, Känns bara så skumt, hela känslan kring op, före och efter, mammarollen, och samborollen, vännen... Jag känner mig ego.... Men mamma sa att jag hade all rätt till det.... eftersom jag just nu är i en så stressad och pressad situation, Jag har gått och vääääntat såå länge, sen får jag plötsligt ett datum, och fort går det, jag bantar på ett sätt jag aldrig tidigare gjort, Dennis har kommit in i trotsåldern, en sambo som är så ful så hälften vore nog... Haha! (Ska bara kolla om han läser, vilken han har lovat att han ska! Haha!) Livet efter op skrämmer och självklart, även om jag tror att jag kommer att klara det galant, Så kan jag ju inte vara säker.... Det kan tillstöta komplikationer, Jag är rädd, Jävligt rädd! Men samtidigt taggad så in i helvete!! 
Aaa, mycket tankar och känslor äre, mamma sa även angående nåt tidigare inlägg att mina vänner och familj förstår, de som inte gör det kan lika gärna strykas ur adressboken... (adressboken.... Snacka om gammalmodig...)

Jag kommer att landa i allt det nya, Jag kommer att bli mig själv igen! =) 


Åh Shit pommes!! Imorgon äre dags att åka till Stockholm för inskrivning!! IMORGON! 
Det är ju sinnesrubbat va tiden går fort!!
Imorgon ska jag prata med operationsplaneraren och narkosläkaren. Nu kom nervösningen Det innebär ju rent sonika att det snart är dags för den storaDagen Det, <----- Med stort dubbel D!  =)=)

Som jag har väntat och längtat! Jag kommer att tjata om detta tills det är dagsut!
Min längtan är snart över!! Snart så! Det är så nära att jag skulle kunna hålla ndan fram tills dess känns det som!! Heelt skadat! Jag kan prata om det hela tiden, men plötsligt så slår det mig bara!! Åh shit, Det är verklgen snart dags!!

Vår och sommar, here I come!

Ska bada igen..... Det är så sköönt! =)

Just det på tal om att bada! Det ska vi göra på torsdag! I badhuset, Dennis, jag och Mormor! Myys! Dennis älskar att bada! Det glädjer mig verkligen, För det gör jag med! Han är dock lite blyg och försiktig i börjen men det tar sig ganska fort! =)

Ha en bra kväll!  =)

Av Milla - 7 februari 2012 08:19

Dennis sov jättebra i sin nya säng! Han vaknade 7.20 vilken nu förtiden är normal tid, jag trodde jag skulle få kliva upp i ottan just för att han kliver upp när han vaknar istället för att somna om! 

Men det känns skönt, Första natten avklarad utan problem! =)

Dennis är just nu väldigt trotsig, Ingenting man gör duger, han skrattar mig rätt i ansiktet när jag försöker tala han till rätta.... Listan kan göras lång.... Varenda dag varenda minut! Känns inte som att jag gör annat än skäller på han....  

Men då när dessa stunder kommer när han får en att bli stolt, eller får en att skratta, om det så bara är för två minuter är det som att tankas full med energi, Det är då man älskar lite extra mycket! <3<3


Nu, ska vi kolla på Rorri! Den har jag inte sett hundratals gånger! INTE! Haha!

Ovido - Quiz & Flashcards