Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Före och efter bilder... MINUS 9,6 kilo!!

Av Milla - 7 februari 2012 21:08

Tyckte att det var dags mä lite nya bilder! 


Jag tycker att det känns att jag har gått ner i vikt, Men ska sanningen fram så trodde jag inte att det skulle vara så stor skillnad på bild som det faktiskt är! =)
Ni vet ju hur det är med verklighetsuppfattningen.....

Klicka på bilden för att få den större!

Före:


 








Efter: Minus 9,6 kg
       



Blir alldeles till mig! Detta är bara början! Men det är såå roligt att jag själv kan se på bild att jag krymper! =) 

 
 
Sara

Sara

7 februari 2012 22:02

Gud vad du är duktig !! Inte många som kan gå ner i vikt, tycker du är super duktig ! fortsätt kämpa du ! :D <3

http://jfourpeace.bloggplatsen.se

Milla

8 februari 2012 07:32

Taack! =)

Det går om man bara bestämmer sig!! Alla har det i sig, Mer eller mindre! =)

 
emma

emma

7 februari 2012 22:47

Vilken skillnad, lycka till med allt :)
titta gärna in på min blogg.

:D

http://emmalovesjonatan.bloggplatsen.se

Milla

8 februari 2012 07:34

Taack! =)

Ska försöka hinna det med! Haha!

 
Ingen bild

Lova

7 februari 2012 22:58

Milla du är så jäkla duktigt! Det är stor stor skillnad :-)

Milla

8 februari 2012 07:32

Taack! =)

 
Ingen bild

Jessika

7 februari 2012 23:49

Du är så jäkla duktig!! :)
Åh det syns att du kämpar!

Stora kramar

Milla

8 februari 2012 07:33

Taack! =)
Jaa, Visst gör det! Happy!

Kram till dig med! =)

 
Isabella

Isabella

8 februari 2012 00:45

Så starkt av dig!:)
Detta var en intressant blogg. Inte som alla andra, och jag tycker som sagt du är stark som gör detta.
Fortsätt så.;)

Kram!

http://bessii.bloggplatsen.se

Milla

8 februari 2012 07:31

Men taack! =)

 
natta

natta

8 februari 2012 01:02

Jätte bra =) Fortsätt så

http://natttajuggen.bloggplatsen.se

Milla

8 februari 2012 07:33

Taack! =)

 
Tone

Tone

8 februari 2012 06:38

Oj, vad bra gjort!
Hur länge har du hållit på?:)
Kom precis in på din blogg och blir nog att följa den!

Lycka till! :))

http://stigsdotter.bloggplatsen.se

Milla

8 februari 2012 07:31

I fyra veckor! =)
Känns helt otroligt! =) Tack så mycket!

Du är mer än välkommen! =)

 
Ingen bild

jenny

8 februari 2012 08:15

aaaah vilken skillnad på dina före o efter bilder:):):) hela kroppen!! tappade hakan...och vi har ju inte setts på ett tag så det syns verkligen! nu fick jag ngt glädjerus inom mej:) vilken smalis du kommer bli:) hehe! pusssss till dej<3

Milla

8 februari 2012 08:31

Du, Om du tappade hakan, Va tror du jag gjorde!! Haha!
Jag va inte beredd på att det skulle vara så stor skillnad!
Jag trodde jag hade en skev verklighetsuppfattning, Men icke, Jag hade blivit mycket mindre! =)=)

Jaaa!! Underbart!! =)

 
Zizzi

Zizzi

8 februari 2012 15:34

Oj! Vad mycket du gick ner! :o Bra jobbat!! :)

http://www.cissan.bloggplatsen.se

Milla

8 februari 2012 17:59

Vägde mig där idag! 11,1 kilo, och det är inte klart förrän på måndag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 mars 2012 18:20

Idag var jag på återbesök på St Görans! Ett besök som likväl hade kunnat tagits på telefon, men nu är det gjort! =)Jag vägde mig! Totalt har jag tappat 27 kilo!Jag har tappat 22,5 kilo sedan flytstarten 12 januari! =) Jag väger numera 113 kilo! =...

Av Milla - 15 mars 2012 20:12

Idag var sjukskrivningen över, Eller egentligen igår man chefen tyckte att jag kunde börja med en ledig dag! =) Jag började dagen med frukost! Tog en rask promenad till Slagsta halv 7! =) Va kul att se allas miner när jag kom in i rummet! Alla hade f...

Av Milla - 12 mars 2012 20:54

Vilken fantastisk dag vi har haft jag och min grabb! Den började grinit från bådas håll men när jag beslöt mig för att gå ut i lekparken var tjurandet slut! Vi njöt av solens strålar från elva på förmiddagen till 15.30 på eftermiddagen! Med en liten ...

Av Milla - 12 mars 2012 08:44

Jag skulle vilje ge en viktrapport idag men jag kan inte! Min våg visar olika varje gång jag ställer mig där! Jag tog mina hantlar som väger ett kilo var, men det fattade inte vågen! Jävla skräp! Så jag måste sticka till vårdcentralen och väga mig......

Av Milla - 11 mars 2012 09:56

Imorse fick jag sova ut till klockan sju! Och ja, det var sovmorgon, Dennis vaknade före fem! Jag kände mig utvilad när jag vaknade! Pigg och glad! Hela familjen låg inne i sovrummet och hade lite mysmorgon när jag hade vaknat! Sen klev vi upp och kä...

Skapa flashcards