Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Milla - 8 februari 2012 19:33

Hjärnan är fullproppad med information.

Nu blir det att kolla på en film sen sova...
Önskar dock att jag kunde äta flygande jakob, det hade varit smaskens till sista slicken, men va fan, en får ju dricka chocklad, så en får va nöjd mä dä! 

Just ja, bihåleinflammationen sa narkosläkaren inte var något poblem, jag skulle fortsätta mä näsprayen fram till op! 


Nu, i säng mä mig!  

Av Milla - 8 februari 2012 18:08

Dagen började som ni vet tidigt! 
Jag åkte till Sthlm med tåg mötte upp min fina vän Mariah som hjälper mig att hitta rätt!
Samtalet med narkosläkaren gick bra, dock skulle jag inte ha henne under min op! 
Hon bad mig att ställa mig på vågen och glädjeskutt vart det! Hade gått ner 1,4 kilo till! 

Väger nu alltså 124.5 kilo. Vilket innebär att jag har gått ner 11.1 kilo! Jag är i hamn!

Man brukar säga att vågarna väger olika, men det var ju trots allt där jag vägde mig först! =) 

Dessutom vid denna vägning hade jag tygre kläder och hade ätit frukost och lunch, sist hade jag inte ens ätit frukost!
Jag frågade om det verkligen kunde stämma på två dagar, och jajjemen det kunde det! =)=) 


Nu är jag inskriven i alla fall! Ska infinna mig på avdelning 38 på måndag morgon!


Dennis blev hemskickad med magsjuka...

Måtte jag inte få det oxå! Det vore väl för hemskt! Men som Cina sa, det hjälper ju till i viktminskningen, Får se det positivt! Haha! 


Nu tar jag ett bad, Dennis har redan lagt sig och min rygg håller på att gå av... 
Stämningen är inte på topp här i sjukstugan!  

Av Milla - 8 februari 2012 08:15

Ja visst ja! Jag hittade ett par jeans i garderoben som har varit trånga och med en tappad knapp vilket har gjort dem bortglömda, Nu börjar de så smått bli förstora! =)=) Häärligt! Men jag har dem på mig idag, vill ju va snygg när jag träffar narkosläkaren! Haha! Nästa gång är jag ju i kukhuskläder och utan bh, inget smink och med burr! My last shot att imponera alltså! Han kan ju vara snygg... =)

Ååh, kan klockan gå nu, Jag vill dra till tåget!!

Puss och kram, Nu ska jag borsta tänderna!
 

Av Milla - 8 februari 2012 07:45

Var uppe före tuppen imorse! Kristofer hade en viktig fråga om Dennis kvart över sex imorse, Och en dag som senna kunde jag bara inte slappna av och somna om, vilket jag annars gör oootroligt lätt!
Så jag klev upp och sminkade mig och snyggade till burret! Inte vart jag nöjd mä nåt av det, Haha! Jag är såå snygg ändå!! En otrolig skönhet om jag får säga det själv! Haha! 
Idag har jag nerverna på ytan, inte utanför men på ytan...
Egentligen mest för att det är så otroligt nära nu! 


Imorgon ska vi göra något helt vanligt som att gå till badhuset! 

Det kan vara skönt att glömma vardagen en liten stund! 


AAAAH! Fem dagar kvar!! 
Plötsliga glädjetjut inom mig hela tiden, Går inte att stoppa!! GLÄÄÄÄÄDJERUUUS!
Känner nästan nå form av hjärtflimmer.... Jo, Det är sant!

Hjärtinfarkt incomming!! Nä, Vänsterarmen är ok, eller va det höger?

Jag är ju på väg till experter så de kommer att ta hand om mig!


Svammel johan!! =)

Haa en bra dag! För det ska jag ha!! =)=)


 
Bild tagen för några dagar sen då jag helt enkelt blir alldeles vit i ansiktet på bilderna idag... Määrkligt!  
Men jag är lika söt idag! Hahaha!
Klicka på bilden för att få den större!
Om du vill njuta lite extra av mitt vackra yttre alltså! Haha!
 

Ovido - Quiz & Flashcards