Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

En stor tugga Milla! =)

Av Milla - 10 februari 2012 22:24

Jaa, Jag säger då det!
Vissa dagar bryter man ihop fullständigt, andra dagar skratar man en amma åt seina egna fjantiga skämt!

Idag har det iofs. vart en jävligt bra dag! Känslomässigt alltså...


Förutom en liten miss i protokollet....

Jag har varit iväg för att hitta BH, hittade en på triumphf, kostade 350:- Den satt heller inte perfekt....
Vart snål och gick till nästa affär, och nästa igen.... Den sista jag va in på på TunaPark den sålde ut alla Bh:ar för 99 kronor styck! Då vart jag sne, och skulle inte ha nån alls!
För, här kommer förklaringen!
Om man letar Bhar på generuos eller Xlnt(!!!!) Så ska det väl för fan finnas större än D???!!!


Annars har det vart en kanon dag, trots att Dennis vakande fyra imorse och vägrade somna om.... han somnade vid nio och sov till tolv, Men då va jag rätt död eftersom jag hade somnat efter klockan ett...

Jag har skrattat en hel del idag, Jag har varit glad! Jag har njutit av livet... Jag till och med sket i att dammsuga, Bara för att jag kunde! Blir tvungen att ta det imorgon men det led jag ju inte av idag! =)

Fick en trevlig kommentar av grannfan som jag sprang på på Maxi! Han sa att jag hade blivit mindre i ansiktet!
Fan va glad det gjorde mig! Jag förväntade mig inte det, Inte av han, vi känner ju knappt varandra, men ja, det gjorde mig jätteglad! Det värmde! =)
Jag upprepade det jättemånga gånger, Jag har blivit mindre i ansiktet, *Stolt*
Nu får vi hoppas att grannfan inte läser bloggen, Då blir det ju skämigt! Hahaha! 

Kristofer sa att han hade lite problem att känna igen mig när jag kom gåendes, men det är klart, jag hade för det första jeans på mig, vilket va suuper länge sen, flera år sen alltså. =)
För det andra hade jag sminkat upp mig och tatt på mig lite finare, Utifall jag skulle bli bjuden på nån flashig ferre...  =)
Jag kände fört, att göra mig fin! <3
Jag blev uppringd från en ferre.... Det var ju glammigt värre.... Hahahaha!

Nu kan jag även SE en del av höftbenet, innan kunde jag bara känna det! Heelt otroligt, och det är fortfarnade 50 kilo kvar som ska bort! Fast det är klart, De femtio kilona sitter ju inte på höften! Men ändå! Att det så fort händer så mycket! 

Imorgon får vi finfrämmande från Norrköpng! Lene kommer på besök!
Jag hoppas att hon och mamma tänker stanna här heeela kvällen! Jag behöver kvinnligt sällskap nu känner jag.... Omringad av karlar varje dag börjar göra mig tokig!
Om de inte kommer till mig, Så kommer jag fan i mig till dom!! =)
Våddå? Jag bjöd inte in mig själv? Eller gjorde jag?

Nu ska jag fan ta mig sova en skvätt, Kristofer ska börja jobba imorgon klockan 6, extra... Så blir det samma visa inatt att dennis vaknar tidigt brytar jag nog ihop redan nu i förebyggande syfte....

Snart äre lördag, sen äre söndag sen äre daaaaags!!!!!
Nu fick ni en bit av mig i inlägget, Detta är jag, det är så har jag ska vara! 
Jag tycker om att spexa och fjanta! Det är lixom jag på något vis, jag föddes med de generna så att säga!
En stor tugga milla så att säga! Det var vad som erbjöds!
Puss till er som har förtjänat det! =) 



 
 
Ingen bild

Jessika

11 februari 2012 00:18

Haha DU är bara helt underbar när du är du och det var du nu ;)
Kramar

Milla

11 februari 2012 09:19

Äre grannfan??
Jag kommer igen! =)

 
Ingen bild

Jessika

15 februari 2012 17:21

Klart det är grannfan ;) Alias "Tokitanten" ;)

Pözz o <3 till dig!

Milla

16 februari 2012 08:53

Jaa, Jag kände det på mig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 mars 2012 18:20

Idag var jag på återbesök på St Görans! Ett besök som likväl hade kunnat tagits på telefon, men nu är det gjort! =)Jag vägde mig! Totalt har jag tappat 27 kilo!Jag har tappat 22,5 kilo sedan flytstarten 12 januari! =) Jag väger numera 113 kilo! =...

Av Milla - 15 mars 2012 20:12

Idag var sjukskrivningen över, Eller egentligen igår man chefen tyckte att jag kunde börja med en ledig dag! =) Jag började dagen med frukost! Tog en rask promenad till Slagsta halv 7! =) Va kul att se allas miner när jag kom in i rummet! Alla hade f...

Av Milla - 12 mars 2012 20:54

Vilken fantastisk dag vi har haft jag och min grabb! Den började grinit från bådas håll men när jag beslöt mig för att gå ut i lekparken var tjurandet slut! Vi njöt av solens strålar från elva på förmiddagen till 15.30 på eftermiddagen! Med en liten ...

Av Milla - 12 mars 2012 08:44

Jag skulle vilje ge en viktrapport idag men jag kan inte! Min våg visar olika varje gång jag ställer mig där! Jag tog mina hantlar som väger ett kilo var, men det fattade inte vågen! Jävla skräp! Så jag måste sticka till vårdcentralen och väga mig......

Av Milla - 11 mars 2012 09:56

Imorse fick jag sova ut till klockan sju! Och ja, det var sovmorgon, Dennis vaknade före fem! Jag kände mig utvilad när jag vaknade! Pigg och glad! Hela familjen låg inne i sovrummet och hade lite mysmorgon när jag hade vaknat! Sen klev vi upp och kä...

Ovido - Quiz & Flashcards