Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Som firren i vattnet! =)

Av Milla - 11 februari 2012 19:39

Låg i badet innan, drömde mig bort i hur jag kommer att se ut när kilona har rasat av! 
Jag hade svårt att få en bild i huvudet, man är ju så van med att se sina kilon de är ju en del av en själv på någotvis!
Så satte jag mig vid datorn, och kollade bilder, ett tu tre så var jag inne och kollade på bilder då när jag kämpade med vikten förut, då när jag lyckades gå ner 25 kilo, Jag låg fortfarande på 109 kilo när jag var som minst, så jag var ju fortfarande stor. Men himlars! Man ska ju inte jämföra men nu är det ju med mig själv så då är det ju tillåtet!
Det fanns ingenting kvar av mig... Jag var så liten så liten! Det där kan jag inte komma ihåg, Jag minns inte att jag vart så mycket mindre! Jag menar, man har ju hela tiden tyckt att man har vart tjock!
Jag kan i och för sig minnas när jag ibland satt i bilen och tittade ner på min lilla mage och sa just det, va liten den har blivit, Men aldrig att jag sa att jag var smal, för det tyckte jag aldrig....
Men det är klart, Jag vägde ju fortfarnade 109 kilo, så smal va jag väl inte heller....

Men när jag nu ser på bilderna, Så kan jag inte riktigt fatta att jag va så liten! 

Det fick mig att få en liten uppfattning om hur jag kan komma att se ut sen när det börjar lida mot sitt slut i viktminskningen! Men asså, ärligt, Jag hade 48 i byxor då, Och 46 i toppar.... Med operationens hjälp kan jag landa på 38-40! Ofattbart! När jag va så liten innan! Hahaha!

Känns så otroligt roligt att få vara med om denna resa! Jag ser fram emot den! 
Jag har en luddig bild av vad jag kommer att klä mig i, svårt att veta vad man har för klädsmak när man kommer att ha ett helt hav med kläder att välja på! 
Jag hoppas att jag inte blir för smal, Det vore ju jättetråkigt och det går för långt med vikten, Finge jag bestämma skulle jag landa på 75-80 kilo! Men där är det ju hundratals år sen ajg va, Så det kan jag itne vta, Jag kanske kommer att vilja gå ner mer när jag väl är där, det är klart! 

Jag stortrivs mä alla kommentarer om hur mycket det syns på mig, och det är fortfarande "bara" 11,1 kilo, Av 135,5!
Förstå när det är trettio, fyrtio, femtio kilo som är borta!! Jag kommer trivas som firren i hansken!! 

Det negativa i mig är som bortblåst!! Det är bara glada jag kvar!! =)=)
Ååh!! Nuuuuuuuuu!!

Nu vill jag ha det gjort! NU!!



    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 mars 2012 18:20

Idag var jag på återbesök på St Görans! Ett besök som likväl hade kunnat tagits på telefon, men nu är det gjort! =)Jag vägde mig! Totalt har jag tappat 27 kilo!Jag har tappat 22,5 kilo sedan flytstarten 12 januari! =) Jag väger numera 113 kilo! =...

Av Milla - 15 mars 2012 20:12

Idag var sjukskrivningen över, Eller egentligen igår man chefen tyckte att jag kunde börja med en ledig dag! =) Jag började dagen med frukost! Tog en rask promenad till Slagsta halv 7! =) Va kul att se allas miner när jag kom in i rummet! Alla hade f...

Av Milla - 12 mars 2012 20:54

Vilken fantastisk dag vi har haft jag och min grabb! Den började grinit från bådas håll men när jag beslöt mig för att gå ut i lekparken var tjurandet slut! Vi njöt av solens strålar från elva på förmiddagen till 15.30 på eftermiddagen! Med en liten ...

Av Milla - 12 mars 2012 08:44

Jag skulle vilje ge en viktrapport idag men jag kan inte! Min våg visar olika varje gång jag ställer mig där! Jag tog mina hantlar som väger ett kilo var, men det fattade inte vågen! Jävla skräp! Så jag måste sticka till vårdcentralen och väga mig......

Av Milla - 11 mars 2012 09:56

Imorse fick jag sova ut till klockan sju! Och ja, det var sovmorgon, Dennis vaknade före fem! Jag kände mig utvilad när jag vaknade! Pigg och glad! Hela familjen låg inne i sovrummet och hade lite mysmorgon när jag hade vaknat! Sen klev vi upp och kä...

Ovido - Quiz & Flashcards