Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Milla - 12 februari 2012 10:59

Sitter här med min chocklad-dryck! Sista dagen i det gamla livet! Det nya börjar om 22 timmar.....
Nu vart jag förstenad, paralyserad för några minuter, 22 timmar kvar till operation!

Imorgon så här dags är jag redan uppe och går efter operation! Har kanske hunnit ringa några till och med... Får se...

Har packat Dennis väska, Han ska vara hor sin moster i Ärla med sina två kusiner och lite djur... Han kommer att trivas, Sen hämtar vi han på självaste föselsedagen om kirurgen sköter sitt jobb!

Ont i magen har jag, nää nu vart jag darrig, det lixom brusar i armarna, nu kom det, nervositeten! Hpppas att det släpper, för nu äre inte kul =)  
Käner glädjetårarna rulla bakom ögona. De harnte kommit än men jag kan känne dem på väg...

Pallar inte att skriva mer, en kall dusch på det här! Aaaaah! Nu jääääävlar är det dagsut!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards