Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Babbel... =)

Av Milla - 17 februari 2012 18:05

Ryggen bråkar med mig än... 
Men idag har jag plockat undan lite i lägenheten och diskat, hittils tagit två promenader och ska bara låta alvedonen verka innan det blir dags för en sista promenad för dagen.

Jag tycker att dagarna går långsamt, mest för att jag är ensam, och för att man är lite begränsad i vad man orkar göra!
Men oxå för att jag har svårt att sova på morgonen, dagen och kvällen!

Det är förmycket tankar som snurrar, men dessa välkomnar jag! Jag trivs med tankarna på ett nytt liv nu när allting är klart och jag vet att det är dit detta leder!

Jag mår så otroligt bra, Psykiskt och snart fysisk! =)

Min familj badar, Jag ska joina dem och snacka lite skit innan jag tar promenaden! <3 


Ha en bra kväller! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 mars 2012 18:20

Idag var jag på återbesök på St Görans! Ett besök som likväl hade kunnat tagits på telefon, men nu är det gjort! =)Jag vägde mig! Totalt har jag tappat 27 kilo!Jag har tappat 22,5 kilo sedan flytstarten 12 januari! =) Jag väger numera 113 kilo! =...

Av Milla - 15 mars 2012 20:12

Idag var sjukskrivningen över, Eller egentligen igår man chefen tyckte att jag kunde börja med en ledig dag! =) Jag började dagen med frukost! Tog en rask promenad till Slagsta halv 7! =) Va kul att se allas miner när jag kom in i rummet! Alla hade f...

Av Milla - 12 mars 2012 20:54

Vilken fantastisk dag vi har haft jag och min grabb! Den började grinit från bådas håll men när jag beslöt mig för att gå ut i lekparken var tjurandet slut! Vi njöt av solens strålar från elva på förmiddagen till 15.30 på eftermiddagen! Med en liten ...

Av Milla - 12 mars 2012 08:44

Jag skulle vilje ge en viktrapport idag men jag kan inte! Min våg visar olika varje gång jag ställer mig där! Jag tog mina hantlar som väger ett kilo var, men det fattade inte vågen! Jävla skräp! Så jag måste sticka till vårdcentralen och väga mig......

Av Milla - 11 mars 2012 09:56

Imorse fick jag sova ut till klockan sju! Och ja, det var sovmorgon, Dennis vaknade före fem! Jag kände mig utvilad när jag vaknade! Pigg och glad! Hela familjen låg inne i sovrummet och hade lite mysmorgon när jag hade vaknat! Sen klev vi upp och kä...

Skapa flashcards