Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Imorgon får jag TUGGA!!! =)

Av Milla - 19 februari 2012 15:32

Jag fryser till och från hela tiden, mer eller mindre! Inte så att jag lider av det men jag reflekterde över det!
Jag skrev på hemliga viktdroppar på facebook, en sluten sida för oss som har opererats eller ska opereras.
Förövrigt ett kanons stöd! Såå härligt gäng med killar och tjejer!
Man får alltid svar på sina frågor och man kan läsa om andras erfarenheter.  
Får se att människor lyckas med sina mål, och höra om hur mycket de har gått ner!
Känns som att de är mina vänner! Hade vi inte bott på olika delar av landet skulle jag vilja bjuda över dem på en stor fest! <3
Om du vill kan du ansöka om medlemskap! Det är verkligen goa människor! Lika goa som jag, fast jag är lite snyggare, lite bättre! =)

Åter till tappad tråd, jag skrev om att jag fryser och det visade sig vara väldigt vanligt, Jag fick jätte mycket kommentarer om att de fortfarnade fryser flera år efter op!
Det innebär att det är vanligt, inget tecken på feber, och något man får lära sig att leva med!
Det ä underhudsfettet sm försvinner! Så äver och det inte är skönt att frysa så vet man ju vad det beror på och kan ändå glädjas åt att man blir mer hälsosam!

Idag skulle man kunna tro att jag var självmordsbenägen, Jag tog en promenad till Ica Maxi!
Det var isgata hela vägen, när vi kom till ställen där det inte var sandat ångrade jag mig! Haha!
Jag vilade lite på Maxi för återhämtning, sen handlade vi, sen vilade jag mig på en bänk för att orka gå hem igen!
Det gick skit bra! Jag är nöjd med att jag orkade men lite besviken över isgatan!
Det gör att jag kommer att träna hemma, tills våren knackar på och knoppar brister! Vi köpte ju Kinect för några månader sen! Perfekt att ta till när man inte kan gå ut av olika anledningar!
Så jag kan ju aldrig komma med undanflykter! Det är bara att köra! Haha!  


Ååh, Imorgon är en stoor dag för mig! 
Jag är redan framme vid puré kost!!!  
Jag kommer att äta:
Äggröra och lätt mjölk till frukost.
Naturdiet till mellanmål.
Lax potatismos och ärtpuré till lunch.
Smoothie på hallon, mango och mild yoghurt till mellanmål 1.
Knäckebröd med emil skinka och lättmjölk  till mellanmål 2.
Till middag kycklinggryta potatismos.
Naturdiet till kvällsmål.

Som jag längtar tills imorgon!! =)
Kristofer är less på att höra mig säga det! Men alltså ärligt! 
Det är 5 veckor sen jag tuggade på något! Jag blir nästan tårögd av att äntligen få äta knäckebröd! =)
Ikväll ska jag lägga mig tidigt, Så det fortare blir morgon! Haha! 
Så som barn inför julafton eller födelsedagen! 

Ååååh! =) <3


Ha en bra kväll! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 mars 2012 18:20

Idag var jag på återbesök på St Görans! Ett besök som likväl hade kunnat tagits på telefon, men nu är det gjort! =)Jag vägde mig! Totalt har jag tappat 27 kilo!Jag har tappat 22,5 kilo sedan flytstarten 12 januari! =) Jag väger numera 113 kilo! =...

Av Milla - 15 mars 2012 20:12

Idag var sjukskrivningen över, Eller egentligen igår man chefen tyckte att jag kunde börja med en ledig dag! =) Jag började dagen med frukost! Tog en rask promenad till Slagsta halv 7! =) Va kul att se allas miner när jag kom in i rummet! Alla hade f...

Av Milla - 12 mars 2012 20:54

Vilken fantastisk dag vi har haft jag och min grabb! Den började grinit från bådas håll men när jag beslöt mig för att gå ut i lekparken var tjurandet slut! Vi njöt av solens strålar från elva på förmiddagen till 15.30 på eftermiddagen! Med en liten ...

Av Milla - 12 mars 2012 08:44

Jag skulle vilje ge en viktrapport idag men jag kan inte! Min våg visar olika varje gång jag ställer mig där! Jag tog mina hantlar som väger ett kilo var, men det fattade inte vågen! Jävla skräp! Så jag måste sticka till vårdcentralen och väga mig......

Av Milla - 11 mars 2012 09:56

Imorse fick jag sova ut till klockan sju! Och ja, det var sovmorgon, Dennis vaknade före fem! Jag kände mig utvilad när jag vaknade! Pigg och glad! Hela familjen låg inne i sovrummet och hade lite mysmorgon när jag hade vaknat! Sen klev vi upp och kä...

Skapa flashcards