Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Far och flyg till ett ställe där solen inte lyser!

Av Milla - 23 februari 2012 09:44

Nu äre dags för mellis, Sen ska jag ut... Haha! Ett jävla ätande hela tiden, Men det blir ju lättare nästa vecka när jag kan ta med mig en frukt, nu ska ju allt vara puré så det krånglar ju till det en aning... fast det är klart, man kan ju använda tänderna som mixer... men ändå... nu är det ju ändå snart dags.

Jag har ont i  ena såret... Det sitter ju så tokigt till precis under bh:n, så när jag har bh på mig så gnider det emot hela tiden... det varar det lite, ja ytterst lite, Inte ens så at tdet går igenom, såret och har blivit lite rött, början till infektion kanske, så jag ser inget annat val än att släppa pattarna fria!
Jag vill helst inte springa ute utan bh men nu tänker jag göra det, Jag har fan inget val, Jag tänkter ju inte bli sittandes hemma bara för det. 
Ingen kommer att se det, Hoppas jag! Haha!


På tisdag ska det tas bort häftstift från såret, så jag hoppar att det säger att detta ser fint ut och tar bort dem och sätter plåster bara, då gör det nog inte lika ont! Hoppas jag! =)

Ja just det, på tisdag är det dags för vägning... Även om jag säger att jag ska låta bli vågen så är man ju ändå nyfiken! Jag tror inte att det har hänt nå drastiskt, för det borde jag ha känt, men jag är säker på att det visar neråt!
Men jag ska inte bli besviken, Alla är vi individer och operationens verkan kan ta olika på oss!
Jag ger detta ett och ett halv år, Då har kroppen landat där den kommer att vara! Så inte förrän till nästa sommar kommer man ett kunna se om kroppen har skött sig efter op!
Kan ju bli så att jagbara går ner ett kilo i veckan... Men på ett år är det 52 kilo!
Så det är bara att bita sig i läppen och vänta i sånt fall!
Egentligen känner jag inte för att väga mig, jag är rädd att jag kommer bli besviken även om jag klokt idag talar om hur det kan vara! 
Jag vill ju att vågen ska ha gått under 120, det är ju nästa målvikt, Men då ja jag ha gått ner 3,8 kilo, och det är ju omöjligt... Så i tanken sätter jag upp för stora krav på mig själv, men i tal och skrift låter jag så jävla klok och vis....
Tröttsamt! Jag ska inte fjanta mig.... Jag skulle vilja väga mig varenda dag! Och att vågen ska visa 2 kilo ner varenda gång jag väger mig... Helst 15 kilo i veckan!!!
Men då kommer jag ju se ut som ett Katrinplommon när det är klart! Men alla fattar ju att jag vill att dessa förbannande kilon ska fara och flyga til lett ställe där solen inte lyser, ILLA KVICKT!

Nej, Nu bli det en promenad! Det hjälper ju kilona på sin resa!  


 
 
susanna

susanna

23 februari 2012 23:31

Har frågestund på min blogg kika gärna in och ställ en eller två:)

http://ssusannaolssonn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 mars 2012 18:20

Idag var jag på återbesök på St Görans! Ett besök som likväl hade kunnat tagits på telefon, men nu är det gjort! =)Jag vägde mig! Totalt har jag tappat 27 kilo!Jag har tappat 22,5 kilo sedan flytstarten 12 januari! =) Jag väger numera 113 kilo! =...

Av Milla - 15 mars 2012 20:12

Idag var sjukskrivningen över, Eller egentligen igår man chefen tyckte att jag kunde börja med en ledig dag! =) Jag började dagen med frukost! Tog en rask promenad till Slagsta halv 7! =) Va kul att se allas miner när jag kom in i rummet! Alla hade f...

Av Milla - 12 mars 2012 20:54

Vilken fantastisk dag vi har haft jag och min grabb! Den började grinit från bådas håll men när jag beslöt mig för att gå ut i lekparken var tjurandet slut! Vi njöt av solens strålar från elva på förmiddagen till 15.30 på eftermiddagen! Med en liten ...

Av Milla - 12 mars 2012 08:44

Jag skulle vilje ge en viktrapport idag men jag kan inte! Min våg visar olika varje gång jag ställer mig där! Jag tog mina hantlar som väger ett kilo var, men det fattade inte vågen! Jävla skräp! Så jag måste sticka till vårdcentralen och väga mig......

Av Milla - 11 mars 2012 09:56

Imorse fick jag sova ut till klockan sju! Och ja, det var sovmorgon, Dennis vaknade före fem! Jag kände mig utvilad när jag vaknade! Pigg och glad! Hela familjen låg inne i sovrummet och hade lite mysmorgon när jag hade vaknat! Sen klev vi upp och kä...

Skapa flashcards