Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Milla - 28 februari 2012 08:29

Jag har heelt glömt bort att blogga när familjen har varit hemma i fyra dagar! Skärpning! Haha!
Men skönt det, få tyst på mig en stund, inte sant?
Idag ska jag till vårdcentralen och ta bort häftstiften i titthålen! Äntligen!
Jag bara toklängtar efter att gå till badhuset med min grabb! Så fort jag kan ska vi görat! =)

Nu till det vesäntliga!


MIN VIKTRAPPORT!


 Vikt vid inskick av remiss: 140 kg

 Vikt före flyt: 135,5 kg

 Vikt efter flyt: 123,8 kg

Total minskning vid flyt: 12,2 kg

Nuvarande vikt: 119,0 kg

Total viktminskning: 
16,5 kg plus 4,5 kg


Heelt otroligt! Nu är det bara 10 kilo kvar till 109 kg, så mycket vägde jag som minst när jag kämpade sist! 
Det för bli mitt nästa del mål! =)
Jag köpte faktiskt hem en våg igår! Jag som snackar hela tiden om att jag inte vill väga mig!
Jag hittade en billig rakare, så jag slog till, Jag vill kunna väga mig på morgonen, och det kommer jag inte kunna de dagarna jag jobbar så detta kändes bättre! Och självklart, Ju mindre man blir desto mer kommer man ju vilja se hur mycket man har tappat! 
Jag kommer fortfarande att väga mig varannan vecka! Just pga platåerna, de som gör att det står still!


Nu måste jag klä på mig, jag ska ju sticka! =)
Ha en bra dag! =) 


Ovido - Quiz & Flashcards