Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Milla - 5 mars 2012 10:59

Fan va dålig jag har blivit på att skriva... Jag finner inget nytt att skriva om! Jag gör samma sak varenda dag i princip... Känns muppigt att skriva det varje dag! 
Jag äter, kissar, promerar tar hand om familjen, sover... Haha!

Idag är det dock lite annorlunda... Min pluppi har feber och sover gott i sin säng! Inget dagis idag!
Då blir det inte riktigt samma rutiner på dagen!
Han har varit hel mysig idag! Gosig!

Ikväl ska jag promenera mä en kär vän! Hon cyklar hit och sen ska vi promma i skogen! Häärligt!
Jag gillar ju de här uppfriskande promenaderna när man låter kroppen sträcka på sig lite grann!

Jag har inte sprungit än, ja lite, när Dennis har sprungit åt andra hållet men det räknas inte tycker jag!


Jag känner en stark vilja till att väga mig! Men jag tänker hålla mig en vecka till!
Jag kommer bli besviken på mig själv om jag gört! 

Har jag sagt varannan vecka så är det det som gäller!

Men ibland brukar jag känna att jag vill hålla mig uppdaterad när folk frågar, men va fan, jag gör inte detta för andras skull utan för min egen! Jag vill inte att vågen ska ta över mitt liv! 

När jag har kommit under 115 kilo kommer det nya bilder!
Jag hoppas att det blir nästa vecka! Det krävs 4 kilo!
Men det tar jag! Inga roplem!

Jag svamlar bara! Har inget vettigt att säga! Hare! 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Lämna gärna ett fotavtryck när du varit här!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards