Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

Många uppförissar va det! =)

Av Milla - 6 mars 2012 18:48

Nu är motivationen på topp vad gäller både mat och motion! Jag går minst en promenad om dagen! 
Igår tog jag en promenad på 1,5 timme i skogen med min fina vän. Det var underbart! Hon och jag går i ungefär samma tempo hela tiden! Och har samma tänk! Det är jävligt skönt att ha ett sånt promenadsällskap! Vi kommer inte att gå tillsammans varje dag, Men krydda vissa promenader med den typen av sällskap kommer att motivera mera!

Igår när vi gick provade jag att jogga i ett fåtal uppförsbackar! Det lixom rycker i en och jag kunde inte låta bli! Det är jävligt skönt!
Idag gick jag nästan samma sträcka, något längre men jag joggade upp för alla uppförsbackar! Och många uppförissar va det! Haha!
Jag förvånades över att jag var lika hurtig i början av promenaden som i slutet! Jag hade kunnat fortsätta ett varv till! Minst! Men mitt problem har alltid varit just det, Att jag tar i så jag skiter på mig i början, Sen orkar jag inte fullfölja det! Men denna promenaden hade jag längtat efter redan sen igår! Haha!

Promenaden idag tog en timme och en kvart! Så en hel kvarts skillad! Det är inte illa pinkat!  


Jag satte mig i fotöljen när jag kom hem... Hämtade andan lite, snackade lite med Kristofer.... Ringde mamma... Sen när jag skulle resa mig kände jag redan träningsvärken komma.... Haha! 
Jag älskar träningsvärk! Det är en positiv värk! En värk som talar om att man har varit duktig!
Jag längtar inte till imorgon på morgonen... Då kommer det nog vara svårt att kliva upp! Haha!


Vår jackan jag köpte sitter ytterst lite lösare, men ändå, det går åt rätt håll! 

Ja just ja, tidigare idag var jag ute och gick med Dennis! Jag tyckte min lilla sjukling skulle få sova middag i vagnen så jag klädde på han ordentligt och gick till vårdcentralen, det varar ur mina sår så det ville jag kolla upp! Det såg jättefint ut sa distriktan som kollade på det, efter att hon hade gjort rent! Hon sa att det läker jättefint! 
Efter det gick jag in till Pagoden för att fråga om nya tapeter, men jag skulle ringa felanmälan sa hon... Trögo, kunde hon inte bara ha vidare befodrat min önskan.... jag ringde... fick till svar att någon kommer att ringa upp mig... 
Sen handlade jag på maxi och tog en låång promenad så Dennis fick sova middag i vagnen, var nog ute i två timmar. Jag gick inte i rask takt, men jag rörde ju på mig konstant! =)
När vi kom hem åt vi lunch sen när jag diskade så ringde en trevlig kille från Pagoden och frågade om jag skulle vara hemma imorgon då kunde han komma och göra en besiktning, jag vart jätteförvånad, Jag trodde jag skulle få vänte i månader! Haha! 
Men han kommer på torsdag och kollar in lägenheten! Hääärligt! Håll tummarna!


Jag längtar till måndag! Då får jag väga mig igen! Haha! 
Jag gillar inte att jag ska vara så fast i mina principer... Att har jag sagt något så måste jag följa det! 
Jag menar att jag vill väga mig varenda dag när jag kliver upp! Men har jag sagt varannan vecka så är det det som gäller!


Imorgon blir det en promenad till stan, ska träffa chefen, det är inte super långt men det är ändå en bit!
Nu duscha, sen sova! =) Gooonatt!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 mars 2012 18:20

Idag var jag på återbesök på St Görans! Ett besök som likväl hade kunnat tagits på telefon, men nu är det gjort! =)Jag vägde mig! Totalt har jag tappat 27 kilo!Jag har tappat 22,5 kilo sedan flytstarten 12 januari! =) Jag väger numera 113 kilo! =...

Av Milla - 15 mars 2012 20:12

Idag var sjukskrivningen över, Eller egentligen igår man chefen tyckte att jag kunde börja med en ledig dag! =) Jag började dagen med frukost! Tog en rask promenad till Slagsta halv 7! =) Va kul att se allas miner när jag kom in i rummet! Alla hade f...

Av Milla - 12 mars 2012 20:54

Vilken fantastisk dag vi har haft jag och min grabb! Den började grinit från bådas håll men när jag beslöt mig för att gå ut i lekparken var tjurandet slut! Vi njöt av solens strålar från elva på förmiddagen till 15.30 på eftermiddagen! Med en liten ...

Av Milla - 12 mars 2012 08:44

Jag skulle vilje ge en viktrapport idag men jag kan inte! Min våg visar olika varje gång jag ställer mig där! Jag tog mina hantlar som väger ett kilo var, men det fattade inte vågen! Jävla skräp! Så jag måste sticka till vårdcentralen och väga mig......

Av Milla - 11 mars 2012 09:56

Imorse fick jag sova ut till klockan sju! Och ja, det var sovmorgon, Dennis vaknade före fem! Jag kände mig utvilad när jag vaknade! Pigg och glad! Hela familjen låg inne i sovrummet och hade lite mysmorgon när jag hade vaknat! Sen klev vi upp och kä...

Presentation

Lämna gärna ett fotavtryck när du varit här!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards