Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Milla - 12 mars 2012 20:54

Vilken fantastisk dag vi har haft jag och min grabb! 

Den började grinit från bådas håll men när jag beslöt mig för att gå ut i lekparken var tjurandet slut!
Vi njöt av solens strålar från elva på förmiddagen till 15.30 på eftermiddagen! Med en liten yttepyttpaus för lunch!
Det var den bästa dagen på väääldigt länge! Dennis har ju varit såå förbannat tjurig och trotsig av och till, mest till på sista tiden! Men idag var det heelt underbart!  
Vi gört igen imorgon! Nåde guden om han gör dåligt väder!!!

IKVÄLL!!! Har jag för första gången på en hel månad badat i badkaret!!!!! Ååh, äääntligen! 
Det är inte klokt vad jag har längtat! Jag äälskar att bada! Jag måste ha vart ett blötdjur i tidigare liv! En blåval! Haha!


Nu ska jag gå och lägga mig! Jag måste ha fått friskluftsförgiftning idag efter så många timmar i lekparken! Gäääsp!
 

Av Milla - 12 mars 2012 08:44

Jag skulle vilje ge en viktrapport idag men jag kan inte! Min våg visar olika varje gång jag ställer mig där! Jag tog mina hantlar som väger ett kilo var, men det fattade inte vågen! Jävla skräp! Så jag måste sticka till vårdcentralen och väga mig... Blir nog imogon.... Jag kommer ha hunnit äta både frukost och mellan mål innan vägning idag så då känns det inte bra! Frukost det kan jag gå med på men inte mer! Haha!

Jobbigt att det är olika våg man ställer sig på hela tiden oxå! Det hade varit bättre om det hade vart samma!
Så det blir på vc hädanefter, och eftersom jag vill väga mig på morgonen så kommer det ju inte alltid kunna på på måndagar... Det för bli lite som det blir känner jag!! 


Men vågen idag visade inget direkt positivt resultat så det är ju inte så att jag tänker kasta mig till vc heller! Inte nån av de femton olika.....


Dennis är hemma idag, Han fick inte vara på dagis, de hade satt upp en lapp att förkylda barn skulle vara hemma!
När fan ska de då vara på dagis! Barn är väl alltid mer eler mindre förkylda!
Han va ju hemma hela förra veckan och va sjuk! Jag anser att han är frisk nu.... Dumjävlar!   


Mina planer för dagen gick helt i stöpet, nu tänker jag lägga mig och sova medan dennis sover middig.... Han vaknade ju halv fyra och vääääägrade somna om!!  Det glada livet som småbarnsförälder känns avlägset just för tillfället! 

Gonatt...! 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Lämna gärna ett fotavtryck när du varit här!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards