Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Milla - 15 mars 2012 20:12

Idag var sjukskrivningen över, Eller egentligen igår man chefen tyckte att jag kunde börja med en ledig dag! =) 
Jag började dagen med frukost!
Tog en rask promenad till Slagsta halv 7! =) Va kul att se allas miner när jag kom in i rummet! Alla hade frågor och jag svarade med ett leende på läpparna!
Halv tio tog jag en rask promenad till Årby! Där möttes jag av ännu mer miner, och bekräftande ord!
Alla var intresserade av min hittills korta resa! En tyckte att det såg ut som att jag hade tappat mer än 18 kilo!
Flera stycken hade svårt vid första anblicken att se att det var jag, speciellt bakifrån!


Så roligt! Alla var verkligen jätteintresserade av mig och mitt! Jättekul! Det värmde hela mig! Mina goa arbetskamrater!


En reflektion jag inte gjorde förrän efter jobbet var att de flesta reagerade med stor förvåning! Vissa nästan med chock!
Och jag fick känslan efteråt att jag kanske bara tror att jag är med i huvudet med viktminskningen, jag tycker ju inte själv att det är Såå stor skillnad, men av deras reaktion att döma så kanske det är så att jag inte riktigt ser själv hur mycket jag egentligen har gått ner....  Men det är klart, de har inte sett mig sen innan jag började flyta! 

Nu ska jag ta en kopp the och en macka! Det roliga nu är jag tar bara EN! Förut skrev jag en men tog måånga fler! 
Sen blir det biggest loser, sen sängen! Naatti!
Ja, Just ja, Jag är ledig imorgon! Såhär dagen efter första arbetsdagen! Haha!
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Lämna gärna ett fotavtryck när du varit här!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards