Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Milla - 24 januari 2012 16:34

Idag har Hurt-Hulda kommit hem! Så välkommen hon va då!
Jag tog en promenad från jobbet till centrum, vi hade P-möte!
Efter det tog jag en promenad till dagis mä! Det resulterade i nån timmes promenad idag mä!! Jag är nöjd, men slut!
Bestämde igår att jag skulle gå ikväll igen på telefondate mä min syrra men jag vette fan... Ryggen gör ansträngnings ont... Blir att lägga mig i badet igen, bäst att stänga av mobben så jag inte får ett ryck idag igen! Haha!

Humöret är inte det bästa men jag försöker hålla mig undan... Jag känner mig bara less....
Trött... Orkeslös..... Lätt irriterad.... Låter det inte gå ut över någon (i större utsträcknig...) men man känner att man helst bara vill gå och gömma sig!


Imorgon åker vi till Skåne jag hoppas att jag finner ro, och att jag kan behärska mig.... Jag ser fram emot semestern, ser fram emot att träffa alla igen! Men det kommer att bli tufft mä pulver skiten!! 


Ååh..... Packningen mä.... Heeeelt slut är jag!!
 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Lämna gärna ett fotavtryck när du varit här!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards