Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Mitt Stora fynd!!

Av Milla - 2 februari 2012 16:15

Jag gick upp tidigt imorse, tog en låång promend till TunaPark, Det tog 1 timma och tjugo minuter! Såå Jävla skönt!
Det var fint väder solen sken, dessvärre var det svinkallt så ingen värme på kinderna idag inte!

Men i år kommer jag får mycket färg om jag ska fortsätta promenera i denna mängden! Jag gillar det!

Det som var bäst med hela promenaden var mitt Stora fynd!!! 
Jag köpte ett par reebook skor i gortex och en addidas T-shirt som jag ska träna i sen, I storlek 38!! Haha! 
1400:- skulle det ha kostat. jag fick allt för 498:- Intersport hade visst bra priser idag!!  =)=)

Sen gick jag vidare in på TunaPark, frågade på triumf om de hade trosor med skjärt-inlägg med det hade dem inte!
Lindex och kappahl hade inte heller....
Jag är rädd att min skjärt ska försvinna helt efter op, jag menar  det är ju inte mycket till kärt nu, så det det kommer ju inte direkt bli bättre!

Sen tog jag en promenad till Gredby och drack vatten och åt lunch hos min mor!
Efter en och en halv timma körde hon mig till dagis och jag promenerade därifrån och hem!

När vi hade kommit hem dennis och jag så fick han lite banan, sen for vi ut i lekparken och åkte pulka! 
Första gången Dennis åkte pulka med mig, Faktiskt!
Men det har ju inte varit mycket till vinter heller! 
Men jag kan ju stolt säga att jag sprang upp och ner i backen och Dennis skrattade så han kiknade, både av att jag sprang och av att åka i backen! Haha!

Man får faktiskt energi av att göra av med energi!! Nööjd med dagen!


Ska diska sen tror jag bestämt att jag ska ta ett bad, nu har ju mensen gått hem till sig igen!! Häärligt!!

Ses senare, Haha!

 


 
 
Ingen bild

Modern

3 februari 2012 22:32

Och det stavas fortfarande STJÄRT!
Vad ska vi slå vad om...sist vann jag ju en kinalunch..ha ha ha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 mars 2012 18:20

Idag var jag på återbesök på St Görans! Ett besök som likväl hade kunnat tagits på telefon, men nu är det gjort! =)Jag vägde mig! Totalt har jag tappat 27 kilo!Jag har tappat 22,5 kilo sedan flytstarten 12 januari! =) Jag väger numera 113 kilo! =...

Av Milla - 15 mars 2012 20:12

Idag var sjukskrivningen över, Eller egentligen igår man chefen tyckte att jag kunde börja med en ledig dag! =) Jag började dagen med frukost! Tog en rask promenad till Slagsta halv 7! =) Va kul att se allas miner när jag kom in i rummet! Alla hade f...

Av Milla - 12 mars 2012 20:54

Vilken fantastisk dag vi har haft jag och min grabb! Den började grinit från bådas håll men när jag beslöt mig för att gå ut i lekparken var tjurandet slut! Vi njöt av solens strålar från elva på förmiddagen till 15.30 på eftermiddagen! Med en liten ...

Av Milla - 12 mars 2012 08:44

Jag skulle vilje ge en viktrapport idag men jag kan inte! Min våg visar olika varje gång jag ställer mig där! Jag tog mina hantlar som väger ett kilo var, men det fattade inte vågen! Jävla skräp! Så jag måste sticka till vårdcentralen och väga mig......

Av Milla - 11 mars 2012 09:56

Imorse fick jag sova ut till klockan sju! Och ja, det var sovmorgon, Dennis vaknade före fem! Jag kände mig utvilad när jag vaknade! Pigg och glad! Hela familjen låg inne i sovrummet och hade lite mysmorgon när jag hade vaknat! Sen klev vi upp och kä...

Ovido - Quiz & Flashcards