Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

Vägarna förbi? =)

Av Milla - 18 februari 2012 11:12

God förmiddag!

För mig känns det som eftermiddag, man kliver upp tidigt och äter frukost, sen är det svårt att somna om!
Jag har hunnit gjort en hel del idag! Jag har, ätit, diskat, plockat undan, ätit, sorterat en massa kläder, promenerat och nu äter jag igen! Och klockan har bara passerat elva!

På tal om promenaden! Jag var super nöjd men samtidigt besviken idag! 
Egetligen bara nöjd, men jag vill nog få in min klagan har nånstans! Haha!
Jag gick, jag gick ganska fort, snart i vanlig takt, ett tag kvar till rask...
jag utökade promenaden ganska mycket vart efter jag gick, jag kände efter noggrant...
Jag kände att det molade i magen när jag närmade mig slutet av promenaden.
Här kommer klagomålet, Det tog bara en kvart!! Haha!

Ingen alvedon heller hittills idag! Helt makalöst!

Nästa promenad kommer att bli längre, Nu brydde jag mig inte om det eftersom det var dags att äta och jag tänkte springa runt med dammsugarn när Dennisen har slagit upp sina blå. Det vart tidig sova middag idag eftersom han vaknar så otroligt tidigt! Men jag har ne underbar far till barnet som gör allt för honom, och en otrolig sambo som gör allt för mig!
Ja, just det, det vill jag säga, att det är inte så att han inte hjälper till med hushållssysslorna här hemma, det är bara det att jag hinner före! Haha! Han bäddade sängen, haha! =) <3

Idag ska han och Dennis iväg till en vän till Krsistofer, så barnen kan leka!
Och jag får besök av min vän Veronica! =)
Hon mådde inge bra så hon ville bli hemma! =( Lite ledsamt, jag hade sett fram emot att hon skulle komma idag, vi träffas så sällan nu för tiden... 
Jag får hitt på nå i min ensamhet istället... Om ingen annan har vägarna förbi och vill titta in!  Hihi!

Lite rastlös må jag erkänna att jag blir! Jag har mer lust än va som är skonsamt efter en operation... 
Men jag kommer nog på nåt! =) 


Imorgon ska jag ta en heldag med familjen! Ska komma på något lättsamt vi kan göra, om vi inta bara blir hemma förstås! 
Jag har saknat min familj! Jag har ju varit lite uppe i mig själv av förståeliga skäl! Men nu känner jag att jag är tillbaka till vårt igen! <3
Kristofer föreslog just att vi kunde ut och åka pulka! Det lät perfekt! Snön sjunger ju förhoppningsvis på sista versen nu och Dennis älskar att åka pulka! Såå sööt! <3

Kramen om hela dan!



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 mars 2012 18:20

Idag var jag på återbesök på St Görans! Ett besök som likväl hade kunnat tagits på telefon, men nu är det gjort! =)Jag vägde mig! Totalt har jag tappat 27 kilo!Jag har tappat 22,5 kilo sedan flytstarten 12 januari! =) Jag väger numera 113 kilo! =...

Av Milla - 15 mars 2012 20:12

Idag var sjukskrivningen över, Eller egentligen igår man chefen tyckte att jag kunde börja med en ledig dag! =) Jag började dagen med frukost! Tog en rask promenad till Slagsta halv 7! =) Va kul att se allas miner när jag kom in i rummet! Alla hade f...

Av Milla - 12 mars 2012 20:54

Vilken fantastisk dag vi har haft jag och min grabb! Den började grinit från bådas håll men när jag beslöt mig för att gå ut i lekparken var tjurandet slut! Vi njöt av solens strålar från elva på förmiddagen till 15.30 på eftermiddagen! Med en liten ...

Av Milla - 12 mars 2012 08:44

Jag skulle vilje ge en viktrapport idag men jag kan inte! Min våg visar olika varje gång jag ställer mig där! Jag tog mina hantlar som väger ett kilo var, men det fattade inte vågen! Jävla skräp! Så jag måste sticka till vårdcentralen och väga mig......

Av Milla - 11 mars 2012 09:56

Imorse fick jag sova ut till klockan sju! Och ja, det var sovmorgon, Dennis vaknade före fem! Jag kände mig utvilad när jag vaknade! Pigg och glad! Hela familjen låg inne i sovrummet och hade lite mysmorgon när jag hade vaknat! Sen klev vi upp och kä...

Ovido - Quiz & Flashcards